Forum Młodzieżowe - Forum Dyskusyjne
Gdzie robić praktyki? - Wersja do druku

+- Forum Młodzieżowe - Forum Dyskusyjne (http://www.forumix.pl)
+-- Dział: Rozmowy (/forum-68.html)
+--- Dział: Szkoła (/forum-157.html)
+---- Dział: Studia (/forum-77.html)
+---- Wątek: Gdzie robić praktyki? (/thread-9640.html)

Gdzie robić praktyki? - aneczka - 06.06.2013 06:50

Studiuję wychowanie wczesnoszkolne i przedszkolne i musiałabym teraz odbyć praktyki, ale chciałabym wybrać jakieś fajne przedszkole. No i tu mam pytanie. Upatrzyłam sobie prywatną placówkę.
Myślicie, że można odbyć praktyki w prywatnym przedszkolu, czy jest jakiś wymóg, że musi to być placówka publiczna?
Zupełnie się w tym nie orientuję, także jak ktoś coś wie, to proszę o radę :)

RE: Gdzie robić praktyki? - Onka30 - 06.06.2013 07:18

Wydaje mi się, ze najprościej zadzwonić do takiego przedszkola i spytać:D

RE: Gdzie robić praktyki? - zgadzamsie - 02.10.2013 09:33

Ja bym raczej zadzwonił do mojej uczelni i zapytał. Osobiście myślę, że nie powinno być problemu.

RE: Gdzie robić praktyki? - ivi - 29.10.2013 13:43

A jak z kierunkiem prawo? Słyszałam, że bez doświadczenia w kancelarii ciężko po studiach znaleźć pracę albo nawet patrona na aplikacji. Także lepiej już na studiach zaczynać zdobywać pierwsze szlify. Zastanawiam się co trzeba zrobić, żeby dostać się na takie praktyki. Macie jakieś rady dla aplikujących, co warto przerobić? Oprócz czytania literatury w jakiej specjalizuje się dana kancelaria.

RE: Gdzie robić praktyki? - Królik - 29.10.2013 13:59

ivi - kancelarie kładą przede wszystkim nacisk na praktykę, czyli jak stosuje się prawo na co dzień. Jakbyś chciała się zaczepić w takim miejscu, to już lepiej byłoby poczytać linie orzecznicze z jakiegoś zakresu prawa, czy spraw niż czytać kodeksy jako taki i uczyć się zapisów. Tylko na rządowych stronach nie masz orzeczeń, musiałabyś sobie poszukać jakiegoś serwisu informacji prawnej.

RE: Gdzie robić praktyki? - ivi - 29.10.2013 14:33